Γιατί να επενδύσετε στα Social Media

23 Σεπ, 2020 | Branding & Marketing

Τα τελευταία χρόνια και ειδικά το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μιλούν για το Social Media Marketing. Και μάλιστα κάποιες από αυτές επένδυσαν σε αυτό και είδαν πολύ σημαντικά αποτελέσματα.

Θα προσπαθήσουμε λοιπόν με αυτό το άρθρο να εξηγήσουμε τι είναι το Social Media Marketing και γιατί αποτελεί μια πολύ σπουδαία επενδυτική ευκαιρία στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Τι είναι Social Media & Social Media Marketing?

Τα Social Media ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι διαδικτυακές κοινότητες, στις οποίες συμμετέχουν απλοί άνθρωποι με στόχο να καλύψουν την ανάγκη τους για επικοινωνία.

Πιο συγκεκριμένα, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν χρήστη να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλους χρήστες, μέσω του υπολογιστή του ή του κινητού του.

Social Media Marketing λοιπόν είναι η χρήση των Social Media Platforms για να συνδέεται η επιχείρηση με το κοινό της ώστε να αναπτύσσει το brand της, να αυξάνει τις πωλήσεις της, καθώς και το κοινό που επισκέπτεται το site της.

Φυσικά για να συμβεί αυτό και να φτάσουν οι επιχειρήσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα (τις πωλήσεις) θα πρέπει να δημοσιεύουν ποιοτικό, πρωτότυπο και ενδιαφέρον υλικό. Επίσης, θα πρέπει να καταλαβαίνουν τις ανάγκες του κοινού τους και να αλληλεπιδρούν μαζί του.

Γιατί να επενδύσετε στα Social Media?

Γιατί όλοι είναι εκεί! Για παράδειγμα τo Facebook σήμερα αριθμεί στην Ελλάδα 6.270.000 χρήστες και περισσότερους από 2.5 δισ. παγκοσμίως. Γιατί λειτουργούν πιο αποτελεσματικά από οποιονδήποτε άλλο τρόπο όσον αφορά την προβολή και τη σχέση καταναλωτών – επιχειρήσεων. Γιατί είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που μπόρεσαν οι καταναλωτές να συνομιλούν με τα ίδια τα brands αλλά και να εκφράζονται ελεύθερα. Αυτό ακριβώς είναι που διαφοροποιεί τα Social Media από τους άλλους τρόπους προβολής. Δημιουργείται ένα πιο φιλικό προφίλ, ακριβώς γιατί τα Social Media είναι από τη φύση τους ένα μέσο πιο χαλαρό, πιο διαδραστικό και ανθρώπινο. Άρα, η παρουσία μιας επιχείρησης σε αυτά, δίνει στον καταναλωτή την εικόνα ότι μπορεί να την προσεγγίσει πιο εύκολα, ότι είναι κοντά του και ότι μπορεί να μιλήσει ανά πάσα στιγμή. Όμως τα οφέλη είναι αμοιβαία καθώς και οι ίδιες οι επιχειρήσεις λαμβάνουν άμεσα και από πρώτο χέρι feedback, βελτιώνοντας πιθανά προβλήματα ή λάθη, με αποτέλεσμα να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα και άρα ικανοποιημένους καταναλωτές.

Έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς τα Social Media μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των χρηστών του διαδικτύου κατά την περίοδο του lockdown και πόσο πολύ εξαπλώθηκε η χρήση τους με νούμερα που φτάνουν μέχρι και 58% αύξηση. Ο κόσμος έμαθε και αντιμετώπισε αυτή τη νέα κατάσταση σχεδόν αποκλειστικά από τα Social Media, απέκτησε νέες συνήθειες στην επικοινωνία του με φίλους αλλά και με τον έξω κόσμο, αλλά και στις καταναλωτικές του συνήθειες που τις κάλυπτε σχεδόν εξ’ ολοκλήρου μέσα από το διαδίκτυο.

Συμπέρασμα

Η επένδυση σε ένα ολοκληρωμένο και σωστό Social Media Marketing είναι απαραίτητη όσο ποτέ! Και αυτό γιατί εκτός από τις συνθήκες που βιώνουμε, τα Social Media αποτελούν τον τέλειο συνδετικό κρίκο ανάμεσα στους καταναλωτές και τα brands. Είναι η τάση της εποχής, είναι ο τρόπος να έρθει ο ένας κοντά στον άλλο!