Γιατί το Google Analytics είναι τόσο σημαντικό για την ιστοσελίδα σας;
13 Οκτ, 2020 | Branding & Marketing
Έχετε κάνει μια φοβερή ιστοσελίδα αλλά δεν τη βλέπει κανείς. Την έχετε πλήρως ενημερωμένη, έχετε πληρώσει ένα σεβαστό ποσό για να έχετε καλαίσθητο design, αλλά στο τέλος της ημέρας η επισκεψιμότητά σας είναι πολύ μικρή. Ποιο το νόημα; Κάτι πρέπει να κάνετε! Πριν πάτε όμως στα επόμενα βήματα ποιο είναι το εργαλείο με το οποίο μπορείτε να διαπιστώσετε αν έχετε κίνηση στην ιστοσελίδα σας; Το εργαλείο αυτό λέγεται Google Analytics.
Το Google Analytics είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για την παρακολούθηση και την ανάλυση της κίνησης της ιστοσελίδας σας. Σας δίνει έναν πολύ μεγάλο όγκο πληροφοριών σχετικά με το ποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας, τι ψάχνει, πώς φτάνει σε αυτήν και ποιες σελίδες δεν αποδίδουν μέσα στο site. Κάθε επιχείρηση που θέλει να επεκταθεί και να αναπτύχθεί στο διαδίκτυο θα πρέπει να χρησιμοποιήσει το Google Analytics καθώς παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τη βελτίωση της απόδοσής σας. Και εννοείται ότι τα στοιχεία αφορούν τόσο την πληρωμένη (διαφημίσεις) όσο και την οργανική επισκεψιμότητα.
Αναφορικά με την επισκεψιμότητα μπορείτε να βλέπετε τα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών σας, την περιοχή διαμονής τους ή τη μητρική τους γλώσσα. Επίσης, έχετε στη διάθεσή σας δεδομένα σχετικά με το πόσοι από τους επισκέπτες σας προέρχονται από το σταθερό υπολογιστή ή το κινητό, πόση κίνηση προέρχεται από referral (δηλαδή από οποιαδήποτε άλλη πηγή εκτός από μια μηχανή αναζήτησης, όπως ένας σύνδεσμος σε έναν άλλο ιστότοπο που οδηγεί στο site σας) ή πόση κίνηση προέρχεται από τα social media. Επιπλέον, σας παράσχει στατιστικά στοιχεία σχετικά με το ποσοστό επιστροφής στη σελίδα σας αλλά και τον χρόνο πλοήγησης σε αυτήν. Αναλύοντας επομένως και αξιοποιώντας αυτά τα στατιστικά στοιχεία μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο στις σελίδες σας.
Ένας ακόμη λόγος για να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics είναι ότι μέσω αυτού μπορείτε να παρακολουθήσετε και τις διαφημιστικές σας εκστρατείες. Κάνοντας click στο πεδίο “I want to track AdWords campaigns θα σας δώσει επιπλέον στοιχεία για τις καμπάνιες σας καθώς και πληροφορίες για την απήχησή τους στο διαφημιστικό κοινό.
Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί ότι μέσω του Google Analytics, μπορείτε να προσθέσετε στόχους και ειδοποιήσεις. Να παρακολουθήσετε αναλυτικά στοιχεία πωλήσεων που γίνονται στο site σας καθώς και από ποια καμπάνια ήρθαν οι πελάτες σας. Έτσι, μπορείτε να αξιολογήσετε σε πραγματικά ποσά την απόδοση του διαφημιστικού budget σας
Μην το σκεφτείτε δεύτερη φορά. Συνδέστε τώρα τη σελίδα σας με το Google Analytics. Δωρεάν είναι!!
***
Για περισσότερα δείτε εδώ: https://analytics.google.com/