10 + 2 λόγοι για να κάνετε διαφήμιση της επιχείρησής σας στη Google

15 Μάι, 2017 | Branding & Marketing

Σίγουρα θα έχετε ακούσει για τη δυνατότητα να κάνετε διαφήμιση της επιχείρησής σας στη Google. Η παρουσία και η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μάθετε το γιατί.

  • Εκατομμύρια εταιρείες χρησιμοποιούν σε συστηματική βάση το Google AdWords για την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών τους

  • Οι πελάτες θα σας βλέπουν ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν αυτά που προσφέρετε

  • Η διαφήμιση θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας, να αυξήσετε τις διαδικτυακές και τηλεφωνικές κλήσεις που δέχεστε ή να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών σας

  • Μπορείτε να στοχεύσετε σε πελάτες που βρίσκονται σε συγκεκριμένες περιοχές ή σε καθορισμένη απόσταση από το κατάστημά σας

  • Μπορείτε να προσεγγίσετε πελάτες με τα επιθυμητά για εσάς χαρακτηριστικά

  • Έχετε μετρήσιμα αποτελέσματα. Το Google AdWords καταγράφει πόσα άτομα έχουν παρατηρήσει τις διαφημίσεις σας και σε τι ποσοστό κάνουν κλικ σε αυτές, προκειμένου να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας ή να σας καλέσουν. Χάρη στα εργαλεία παρακολούθησης θα μπορείτε να δείτε τις πραγματικές πωλήσεις του ιστότοπού σας, οι οποίες προκύπτουν ως άμεσο αποτέλεσμα των διαφημίσεών σας

Μπορείτε να στοχεύσετε σε πελάτες που βρίσκονται σε συγκεκριμένες περιοχές ή σε καθορισμένη απόσταση από το κατάστημά σας

  • Έχετε συνεχή πληροφόρηση. Μπορείτε να δείτε ποια είναι η απόδοση των διαφημίσεών σας ανά πάσα στιγμή. Επίσης, για να εξοικονομήσετε χρόνο, υπάρχει σύνοψη στην οποία αναφέρονται όλα τα βασικά στατιστικά στοιχεία και οι αριθμοί που έχουν σημασία

  • Μπορείτε να πάρετε προγνωστικά για τη διαφήμισή σας πριν την ξεκινήσετε, μπορείτε να την παύσετε ή να τη διακόψετε ανά πάσα στιγμή αν κρίνετε ότι δεν είναι αποτελεσματική. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις διαφημίσεις σας, να δοκιμάσετε νέους όρους αναζήτησης, να παύσετε και να επανεκκινήσετε την καμπάνια σας δωρεάν και όποτε θέλετε

  • Προσεγγίζετε όλες τις συσκευές. Στο σημερινό κόσμο που κατακλύζεται από κινητές συσκευές, πρέπει να διαφημίζεστε σε κάθε συσκευή που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας (επιτραπέζιους υπολογιστές, φορητούς υπολογιστές, tablet και κινητά). Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούν να σας βρίσκουν, όταν πραγματοποιούν αναζήτηση, περιήγηση ή αγορά

  • Πληρώνετε μόνο την επίσκεψη στον ιστότοπό σας. Η εγγραφή στο Google AdWords είναι δωρεάν. Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, για να επισκεφτεί τον ιστότοπό σας ή για να σας καλέσει. Με άλλα λόγια, όταν η διαφήμισή σας έχει αντίκρισμα

  • Μπορείτε να ξεκινήσετε με οποιονδήποτε προϋπολογισμό. Εσείς αποφασίζετε για το ποσό που θα επενδύσετε. Απλώς ξεκινήστε με τον ημερήσιο προϋπολογισμό που μπορείτε να διαθέσετε και, στη συνέχεια, προσαρμόστε τον ανάλογα με τα αποτελέσματά σας. Πολλές επιχειρήσεις κάνουν μια καλή αρχή με έναν ημερήσιο προϋπολογισμό τουλάχιστον 10 € έως 20 €

  • Προβάλετε την εταιρεία σας στο Youtube και Gmail. Οι διαφημίσεις σας εκτός από την περιοχή των αναζητήσεων, μπορούν να εμφανίζονται σε εκατομμύρια διαφορετικά sites τα οποία έχουν σχετικό περιεχόμενο με την ιστοσελίδα σας και να εξακολουθείτε να πληρώνετε ανά κλικ