Οδηγός online ξενοδόχου – Έχετε τη σωστή ιστοσελίδα;

11 Οκτ, 2016 | Web Design

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι σαν ξενοδόχος διαθέτετε ήδη μία ιστοσελίδα για το κατάλυμά σας. Είναι επίσης πολύ πιθανόν ότι είστε απογοητευμένοι από την απόδοση της ιστοσελίδας σας μέχρι στιγμής. Πολλοί έχουν κάνει μία μεγάλη επένδυση με προσδοκίες να αποδώσει τον ανάλογο αριθμό κρατήσεων, κάτι το οποίο δεν έγινε. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί.

Είτε διαθέτετε ήδη, είτε βρίσκεστε στη διαδικασία να αποκτήσετε μία ιστοσελίδα, πρέπει οπωσδήποτε να ζητήσετε από την εταιρεία/άτομο που θα την αναλάβει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Web Design για ξενοδόχους

9 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
  1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ RESPONSIVE (Φιλικό σε κινητές συσκευές). Πλέον ένα σημαντικό ποσοστό (πολλές φορές υψηλότερο του 40%), κάνει την έρευνά του για καταλύματα μέσω κινητού. Σε περίπτωση που το site σας δεν είναι responsive, χάνετε αυτομάτως έναν τεράστιο αριθμό πιθανών πελατών. Μπορείτε να ελέγξετε το site σας εδώ: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/
  2. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό επισκεπτών θα εγκαταλείψει το site σας αν καθυστερήσει να «φορτώσει» πάνω από 3 δευτερόλεπτα. Μπορείτε να δείτε μερικές πληροφορίες εδώ: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
  3. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ. Οι βασικές πληροφορίες του καταλύματός σας (τηλέφωνο, χάρτης, πληροφορίες δωματίων, facilities, διαθεσιμότητα WiFi, στοιχεία επικοινωνίας, φωτογραφικό υλικό) πρέπει να είναι εμφανείς και εύκολα προσβάσιμες.
  4. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ το οποίο να είναι αρκετά εύκολο στη χρήση ώστε να μπορείτε και εσείς να συνδεθείτε και να κάνετε αλλαγές. Το βασικό πλεονέκτημα εδώ, είναι ότι έχετε τη δυνατότητα να προσθέτετε νέες σελίδες, άρθρα και πληροφορίες με ευκολία.
  5. ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΑ GOOGLE ANALYTICS KAI GOOGLE WEBMASTER TOOLS δύο εργαλεία που θα σας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες για τις συνήθειες των επισκεπτών, την προέλευσή τους, καθώς και τη συμπεριφορά τους. Μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες για το τι πάει στραβά, καθώς και να καταγράψουμε αν μια νέα στρατηγική, προσφέρει πρόοδο ή όχι.
  6. ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ. Γιατί να μην έχουν οι επισκέπτες σας τη δυνατότητα να μοιραστούν στα δικά τους προφίλ τη δική σας επιχείρηση;
  7. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ. Μην αρκεστείτε στις κρατήσεις μέσω email. Η διαδικασία αποστολής email κράτησης και αναμονής για την απάντηση είναι κάτι που σίγουρα θα ξενίσει πολλούς. Χρειάζεστε λοιπόν ένα καλό σύστημα το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα να δει κάποιος τη διαθεσιμότητα και να κάνει κράτηση άμεσα με λίγα κλικς. Έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε άμεσα και με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικής, paypal χωρίς εσείς να κάνετε τίποτα.
  8. ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ένα στοιχείο που πάντα κάνει τη διαφορά στην εικόνα ενός site. Οι φωτογραφίες που θα χρησιμοποιήσετε πρέπει να είναι υποχρεωτικά υψηλής ποιότητας, αλλά συμπιεσμένες κατάλληλα ώστε να μην καθυστερούν το site.
  9. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ για να εξυπηρετεί πελάτες από διάφορες περιοχές του πλανήτη.

ΕΧΩ ΚΑΛΥΨΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ;

Καλύπτοντας όσα περισσότερα μπορούμε από τα παραπάνω βήματα, αυξάνουμε τις πιθανότητες ο επισκέπτης της ιστοσελίδας μας να γίνει και πελάτης (να πραγματοποιήσει έστω και μία κράτηση).

Επόμενο βήμα πλέον είναι η ιστοσελίδα μας και το όνομα της επιχείρησής μας να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερα μάτια. Την προώθηση, δηλαδή, σε όσο το δυνατόν περισσότερους διαδικτυακούς τόπους

 

 

Προώθηση στο διαδίκτυο για ξενοδοχεία
Σε επόμενα άρθρα θα παρουσιάσουμε συμβουλές για:

  • Επαγγελματικά προφίλ στα social media.
  • Καταχωρήσεις σε site κρατήσεων (Booking.com, Expedia κλπ)
  • Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης
  • Διαφημιστικές καμπάνιες επί πληρωμή